Post by proplaupresechor on Feb 5, 2022 13:11:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tower Craft - Block Building ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tower Craft - Block Building IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi ääretön kulta ▞▞▞
▞▞▞ Tower Craft - Block Building 2022 version ▞▞▞
Pidämme tästä pelistä, mutta otan pois kaksi tähteä, koska siellä on niin paljon mainoksia, mutta sen hienon pelin lisäksi
Tower Craft - Block Building Strateginiai gexs
Mielestäni tämä peli on hauska, minua ärsyttävät lisäykset aina kun ansaitsen jotain ja olen hyvä napautuksessa ja muuten kuin että peli on loistava, suosittelen tämän pelin lataamista
Pidän tästä pelistä, jota voin rakentaa pyyhkäisemällä ja se on niin hauskaa, että pidän kun rakennat tosielämässä ja on siistiä rakentaa rakastan sitä rakastan peliä
Se pelaa itseään. Sinun tarvitsee vain pitää sormesi näytöllä ja katsella mainoksia. Ei paljon tapahdu. Minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuinka jäsenvaltiot eivät ole vielä lähettäneet asianajajilleen C&D-kirjettä kehittäjille ja julkaisijalle minecraft-omaisuuden kopioita varten, mutta hei, en ole asianajaja. Arkipäiväistä ja tylsää 2 minuutin jälkeen...
Tämä peli on hauska, mutta liian paljon mainoksia, kaikki mitä sinun täytyy katsoa mainoksia .. tiedän, että mainokset tukevat kehittäjiä, mutta siitä tuli pelikelvoton .. ja toinen ärsyttävä asia on se, että et voi nähdä kovaa työtäsi tai kuinka paljon olet päässyt korkeammalle. nähdä ylhäältä katsottuna ja siinä se. Haluan nähdä koko tornin sivukuvassa ja nähdä kovan työni .. Poistan sen toistaiseksi ja palaan siihen hetken kuluttua nähdäkseni hyviä päivityksiä
Se on todella hyvä ja todella koukuttava, etkä voi lopettaa sen pelaamista! Suosittelen ihmisiä pelaamaan tätä peliä, sillä kun pääset taivaan tasolle, siitä tulee todella mielenkiintoista! Ja jos menet avaruuteen sitten kuuhun, tulet varmasti uudestisyntymään tai saat jotain muuta. Jos menet kuuhun ja kohtaat lopun, kerro minulle, millaista se on. KOKEILE JA PÄÄSÄÄ 1000. KERROKSEEN!
Se on ok, mutta pakotetun mainosten oston poistaminen käytöstä ei muuttanut mitään En koskaan saanut pakotettuja mainoksia, vain mainoksia, jotka saisivat kaksinkertaisen rakennusnopeuden, mutta ei mainoksia ei lasketa tähän, joten mitä se laskee, jos pakotettuja mainoksia ei ole alunperinkään
Rakastan sitä. Mielestäni se on peli, jota voit pelata, kun olet kyllästynyt, tai vain peli, jota pelata. Period.Its todella hyvä peli.
Olen pc-pelaaja. Se on mielenkiintoista ja niin rentouttavaa ja tyydyttävää nähdä sen rakentavan Aloin pelata sitä noin 10 minuuttia enkä voi elää ilman arvosanaa 😉😉😉
melkein kuolee siihen tosiasiaan, että se on minecraftin repeämä. HUSIN EDESSÄ SINÄSIT ALVIEN MINECRAFTIN RIPISTÄ. Toivon, että siellä olisi painike, jolla voit vierittää ylös ja alas nähdäksesi reikätornin.
Mainoksia tulee joka ikinen minuutti, niin turhauttavaa. Ja ne näyttävät pitkiä mainoksia, joissa on kaksi mainoksia kerralla. Viime aikoina olen jopa saanut mainoksia, jotka eivät sulkeudu ja minun on suljettava peli ja uusittava. Menetän tge-bonukset ja hukkaan aikaa mainosten katseluun. Ja älä tuhlaa oikeaa rahaa väärennettyjen mainosten poistamiseen, sillä se ei tee yhtään mitään, ei yhtään mitään.
Ok, tämä peli on hyvä, koska lohkot putoavat sujuvasti oikeaan paikkaan, paitsi että roskakori. Mainoksia on liikaa, kun saan kerroksen valmiiksi. Se vain pakottaa minut katsomaan mainosta bonuksen vuoksi. Nyt tiedän, että sinun on maksettava mainoksista, mutta luin jonkun muun arvostelun ja minulla oli sama ongelma. Olen kyllästynyt katsomaan mainoksia, ainakin varmista, että mainokset eivät toimi.
Rehellisesti sanottuna se on mielestäni aika hyvä peli 🤗 (Se on itse asiassa ensimmäinen kerta, kun pelaan sitä, joten olen edelleen noob 😅)
Kun yritän pelata tätä peliä, tornini ei lataudu
Meni tähän tietäen, että mainoksia tulee olemaan. (Ajastettu tunnissa ja istun 35-42 minuuttia per tunti mainoksissa.) Joten ostin 2,99 dollarin "Ei pakotettuja mainoksia" asetusnäytöstä. 100% kaikista mainoksista oli vielä siellä, joten odotan... edelleen siellä. Käynnistän laitteen uudelleen... edelleen olemassa... Vaihtoehto näyttää nyt ostetut ja mainokset on poistettu käytöstä... mutta saan silti täsmälleen saman määrän mainoksia. Palautti ostoksen tunnin sisällä. Se on hyvä peli, mutta mainokset ovat vain kauheita. Jopa silloin, kun maksat niiden "poistamisesta". Ohita tämä.
1942 Аркады oxl
Ok, minulla on kaksi sanaa tälle pelille. Aivan kauheaa. Se on perseestä, että grafiikka on kirjaimellisesti kopioitu minecraftista ja ihmiset ovat ladattavia skinejä. Inhoan minecraft-huijauksia ja minun on vain sanottava, miksi päätit tehdä pelistä näin kauhean Jos voisin tehdä sen, antaisin tälle pelille -5 tähteä
Haluaisin antaa sille 5 tähteä, mutta kun erityisiä kerroksia ilmaantuu ja klikkaan katsoakseni sen mainoksen, peli vain jäätyy eikä vastaa.
Ei huono peli, mutta silti erittäin hyvä 👌 joten annan sille 2 tähteä
Ihan hyvä
tämä peli on niin siisti, että siinä ei ole vikoja Rakastan peliä sen paremmin kuin monet pelit rakastavat sitä kiitos että loit tämän pelin, jos se ei olisi asia, en olisi niin onnellinen 😍😀😁🤯se on mieleni kiitos
Annan 5 tähteä kahdella bugilla: Yhdessä liian monta mainosta. Kaksi pintakuvioita varastettu pelistä "Minecraft". Luulen jopa haluavani nopeampaa nopeutta.
En todellakaan löydä tästä pelistä paljon hyvää, mutta yksi suuri ongelma on monien tuotteiden mainosten katsominen. Haluatko hahmon, joka lisää voittoasi? Katso mainos. Haluatko saada ilmaista rahaa? Katso mainos. Haluatko ohittaa bonuksen? Katso mainos. Haluatko täydentää portaalin? Katso mainos! Vannon, että kehittäjät haluavat vain rahaa. Peli ei ole edes niin hauska kaikkien näiden mainosten kanssa. Tämä on hullua. Liikaa mainoksia.
Aivan mahtava tuo peli! Pelaan torniaskarteluja. Minä pelaan sitä. ☺☺☺☺ Teen askartelua ilman mainoksia. :C Minun avatarini pelaavat nyt sitä🐱🐱🐱=-O Minä teen sen itse Tarkoitan, ettei iPadissani ole mainoksia. Tee se boi.
Erittäin hauska peli, mutta kyllästyi
Tämä sovellus on niin ärsyttävä. Sinun tarvitsee vain pitää näyttöä etkä mitään muuta. Vihaan tätä sovellusta. Mutta kun pelaat sitä ensimmäistä kertaa, olet kiinnostunut, joten tämä on parempi ensimmäistä kertaa. Niin ärsyttävää.
Joskus ilmoitusta avattaessa tulee kaatumisia tai bugeja tai joskus se kaatuu automaattisesti, mutta hyvä peli joka tapauksessa.👌
Tower Craft - Block Building Stratēģiskās spēles mci
Hienoa, pidän tästä pelistä ikuisesti tämä on erittäin mukava, mutta sen loki ja paljon mainoksia tulee ikuisesti puhelimeeni ja se on erittäin mukavaa
Voi luoja, poistin tämän sovelluksen, koska minulla ei ollut tarpeeksi tallennustilaa ja nyt noin 6 kuukautta myöhemmin saan paremman puhelimen ja saan tämän uudelleen, sitten aloitan alusta, sitten se lataa vanhan edistymiseni takaisin, kun halusin nähdä tulostaulukon bc Im curios, sitten saan vanhan profiilini takaisin, mikä on hyvä, kun otetaan huomioon se tosiasia, että useat muut pelini ovat olleet Google-tilin tukemia, mutta ne eivät lataaneet vanhaa profiiliani, myös ilmaista inspiraatiota mc:lle hauskanpidon aikana lol
Et koskaan kyllästy, siellä on paljon lisäyksiä lukituksen avaamiseen, mutta se on todella hauskaa, ja ennen kuin latasin sen, ajattelin, että se on kuin tekisi rahaa rakentamiseen, mutta ei SE ON TODELLA HAUSKAA MENE LATAA SE NYT, JOS LUE TÄTÄ!!!A!
Hyvä peli
Ihan hyvä peli. He eivät itse asiassa anna paljon mainoksia, ja se on virkistävä kierros tyhjäkäynnille
Minulle mainokset eivät toimi, enkä saa mitään hahmoa tai rahaa tai tehosteita
גורד שחקים 3D – משחק בנייה אסטרטגיה oow
On hauskaa, toivon, että minecraftilla olisi nämä asiat pelissä, mutta sinun ei tarvitse muuta kuin painaa ja pitää painettuna, joten se ei todellakaan ole hauskaa!!!
On muutamia syitä, miksi en pidä tästä pelistä 1. Liikaa mainoksia 2. Se on vain minecraft 3:n huijaus. Se on niin tylsää, että poistin sen tasolta 1
Mainokset mainokset ja lisää mainoksia. Kuvittele maailma, jossa minecraftia pelataan sinulle katsomatta streameriä. Sieltä saat tämän.
Se on hauskaa ja kaikkea, mutta mainoksia on niin paljon ja sinä katsot mainoksen, vaikka et halua ottaa jotain ylimääräistä
Liikaa mainoksia. Liian koukuttavaa
Se on hyvä peli, mutta kun olen suorittanut haasteen, näkyviin tulee lisäys, en suosittele sitä todella huonosti, jos sinulla on ahdistusta tai jos sinulla on ongelmia lisäysten kanssa heti perumisen jälkeen
Peli on hämmästyttävä, mutta voitko lisätä jotain, jonka avulla voit lisätä ystäviä, mikä auttaa sinua tekemään pilvenpiirtäjäsi
se on siistiä ja kaikkea, mutta milloin pelaan sitä kuten minecraftia?
Niin paljon lisäyksiä. Tämä peli on kirjaimellisesti PELAAMATON verkossa. Jopa offline-tilassa lisää SUCK
Paljon pakotettuja mainoksia
Voitko tehdä päivityksen missä jos haluat 100 kerrosta tai jotain, se maksaisi 100 jalokivet odota onko sinulla helmiä joka tapauksessa Joten voitko tehdä päivityksen
Toistaiseksi se on ollut loistava. Asensin sen juuri ja se on ollut hienoa! Suosittelen todella sen asentamista ja pelaamista päivittäin, koska sitä on helppo pelata.
Moniin pakotettuihin mainoksiin. Kuten vakavasti, se oli mainos 2-3 tason välein. Ei vain ollut hauskaa hetken kuluttua.
Liikaa mainoksia, jotta pelistä voisi todella nauttia.
Lisää mainosroskapostia. Et voi pelata edes minuuttia ilman pakollisia mainoksia
Uts ei ole niin paha, paitsi että se antaa sinulle samat lisäykset, mikä saa hermoilleni. Kiitos
Houno